Pagina's

Mijn foto
Ik ben Mij. Mama van grote zus (januari 2008) en kleine broertje (oktober 2010). Met geen ervaring heb ik mij in de wereld van naaimachines, patroontjes, stofjes, haaknaalden en wol gestort. Lees je mee?

woensdag 6 februari 2013

Legozakje

Een vriendje van Grote Zus vierde zijn vijfde verjaardag en zij was uitgenodigd voor zijn kinderfeestje. Natuurlijk nemen we dan ook een cadeautje mee. Hier thuis zijn we nogal fan van Lego, dus ook haar vriendje kreeg een doosje. Omdat wij het zelf handig vinden om alles bij elkaar te bewaren (met het boekje erbij!), maakte ik ook nog een zakje. Het zakje is volgens het recept van Mieke, maar dan met aangepaste maten. Als stof gebruikte ik donkerblauwe vrije stugge denim, gestippeld katoen en effen katoen. Het koord is genaaide biaisband. 


Natuurlijk moet je wel weten wat er in het zakje zit, dus heb ik er met flockfolie nog een afbeelding op gemaakt (onder andere geïnspireerd op deze afbeelding).



Omdat Grote Zus voor haar verjaardag ook weer nieuwe Lego heeft vergaard, zijn er nog meer zakjes in de maak. Waarschijnlijk hier binnenkort te bewonderen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten