Pagina's

Mijn foto
Ik ben Mij. Mama van grote zus (januari 2008) en kleine broertje (oktober 2010). Met geen ervaring heb ik mij in de wereld van naaimachines, patroontjes, stofjes, haaknaalden en wol gestort. Lees je mee?

dinsdag 11 februari 2014

Dekentje voor in het poppenwiegje

Ik blogde al eerder over het poppenwiegje. De bekleding van het poppenwiegje was al klaar. Alleen een dekentje ontbrak nog. Ik had al eerder granny's gehaakt om een lampenkapje van Grote Zus. Met de granny's bleek het alleen erg moeilijk om het goed op maat te maken. Het was veel te groot. De gehaakte granny's bleken echter uitstekend voor een dekentje in de wieg. Ik moest ze wel op sommige plekken losmaken en weer aan elkaar haken. En een leuk randje ontbrak nog.


De granny's zijn gehaakt met wol van de Zeeman (die zachte). Pop ligt er heerlijk onder te slapen.

1 opmerking: