Pagina's

Mijn foto
Ik ben Mij. Mama van grote zus (januari 2008) en kleine broertje (oktober 2010). Met geen ervaring heb ik mij in de wereld van naaimachines, patroontjes, stofjes, haaknaalden en wol gestort. Lees je mee?

donderdag 2 oktober 2014

Hartjesslinger van behang

Het is alweer een tijd geleden sinds mijn laatste post. Ik merkte dat een blogbericht plaatsen toch best veel tijd kost. Nu met (bijna) twee kinderen op de basisschool hoop ik het bloggen weer meer op te pakken. Want creatief gezien heb ik niet echt stil gezeten. Nog steeds zit ik veel achter de naaimachine en ook haken ben ik nog niet verleerd. En met meer tijd in het verschiet hoop ik dat dit de komende tijd niet minder wordt.

Graag wil ik nog een oud project met jullie delen. Begin dit jaar deed ik via de blog van Kimminita een setje om een behangslinger te maken. Echt super leuk met een duidelijke instructie erbij van Kimminita. Niet veel later ging ik aan de slag en dit is het resultaat. Ik heb het overigens wel iets anders aangepakt, omdat ik de voorkant en achterkant graag in een mooie kleur wilde hebben. Om voldoende hartjes uit het papier te krijgen, heb ik daarom het formaat van de hartjes iets aangepast. En dit is het resultaat.



De slinger heeft een tijdje voor het kerkenraad gehangen, maar is nu verplaatst naar de voordeur. Ik ben er nog steeds super blij mee. Bedankt Kimminita. 


Voor meer info: http://kimminita.blogspot.nl/2014/02/behangpapier-hartenslinger.html

Geen opmerkingen:

Een reactie posten