Pagina's

Mijn foto
Ik ben Mij. Mama van grote zus (januari 2008) en kleine broertje (oktober 2010). Met geen ervaring heb ik mij in de wereld van naaimachines, patroontjes, stofjes, haaknaalden en wol gestort. Lees je mee?

donderdag 2 september 2010

De baby komt er bijna aan

De baby komt er bijna aan en daarom zijn zo 'n beetje al mijn zelfmaakideeën hier op gericht (ach ja, de nesteldrang slaat toe). Laat ik dan toch maar beginnen met een lekkere deken voor de baby. Ik had nog een oud blauw saai fleece dekentje liggen. Hier wilde ik iets leuks van maken. Maar ja, hoe groot moet alles zijn? De maten vond ik in een werkbeschrijving van een babybreizak en toen ben ik zelf aan de slag gegaan. Het was wel even worstelen (hoe krijg ik het bootje er goed op geappliceerd en hoe krijg ik de drukknopen er goed op (volgende keer toch maar een tang kopen?)), maar ik ben toch wel tevreden over het eindresultaat

 

En nu maar hopen dat de kleine man (ja, het wordt een jongetje) er straks ook blij mee is. Nu mag de pop er nog even van genieten...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten