Pagina's

Mijn foto
Ik ben Mij. Mama van grote zus (januari 2008) en kleine broertje (oktober 2010). Met geen ervaring heb ik mij in de wereld van naaimachines, patroontjes, stofjes, haaknaalden en wol gestort. Lees je mee?

dinsdag 18 februari 2014

Weer een bloemkussen

Ik vind het grappig om te merken hoe dingen van vroeger je onbewust kunnen beïnvloeden. Toen ik de  kussen met de bloem had gehaakt wist mijn moeder mij te vertellen dat wij vroeger ongeveer zo'n zelfde kussen thuis hadden. Mijn moeder had die zelf gehaakt uit een boekje van Neveda. Mijn moeder had het boekje nog liggen en ik mocht het wel lenen. Ik heb het boekje helemaal doorgebladerd en besloot om dit kussen te haken. 


Waarschijnlijk heeft mijn moeder dit patroon vroeger dus gebruikt voor haar kussen. En nu val ik dus voor dezelfde patroontjes. Toeval?



In het boekje staan nog veel meer mooie patroontjes. Wie weet volgt er nog veel meer.

1 opmerking:

  1. Hoi! Ik zou je graag een setje behangpapier voor de slinger sturen. Wil je me je adres mailen naar kimvermeer AT gmail PUNT com?

    BeantwoordenVerwijderen