Pagina's

Mijn foto
Ik ben Mij. Mama van grote zus (januari 2008) en kleine broertje (oktober 2010). Met geen ervaring heb ik mij in de wereld van naaimachines, patroontjes, stofjes, haaknaalden en wol gestort. Lees je mee?

dinsdag 4 februari 2014

Er was er een jarig, hoera hoera

Grote Zus vierde alweer haar zesde verjaardag. Daar hoort natuurlijk een traktatie en een verjaardagsfeestje bij. Altijd erg leuk om te bedenken. Dit jaar werd als thema sprookjes gekozen. De traktatie werd een Kabouterhuisje (paddestoel) met een doosje rozijntjes en een gum. Lekker knippen en plakken. 

De uitnodiging wilde ik ook graag in het thema hebben. Daarvoor heb ik Roodkapjes uitgeknipt en 
geplakt op een kaartje.



Het verjaardagsfeestje was een grote hit. Eerst een Sprookjes Foto Speurtocht. Daarna (Hans en Grietje) huisjes versieren en kabouters knutselen. Alle kinderen hadden verkleedkleding mee. En tot slot pannenkoeken eten.




We gaan alweer denken over het feestje van volgend jaar. Nee hoor grapje, het is nu tijd voor andere leuke dingen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten