Pagina's

Mijn foto
Ik ben Mij. Mama van grote zus (januari 2008) en kleine broertje (oktober 2010). Met geen ervaring heb ik mij in de wereld van naaimachines, patroontjes, stofjes, haaknaalden en wol gestort. Lees je mee?

vrijdag 11 februari 2011

Bloemenelastiekje

Na het maken van mijn eerste El Zsazsa's bloemenbroche smaakt dat naar meer. Dus voor mijn dochter maakte ik er ook één. Wel een kleintje (alleen de binnenste bloemetjes) en met een stukje vilt bovenop (en onderop). Ze wilde deze (kleine) knoop namelijk heel graag hebben. Er had ik er nog een speldje aangemaakt, maar later realiseerde ik mij had zij een (haar)elastiekje veel leuker zou vinden. En dit is het resultaat.


Meteen nog een kleiner exemplaar gemaakt (van vijf rondjes van vijf centimeter) om weg te geven. Valt erg goed in de smaak bij meisjes met lang haar. Alleen moet het haar van mijn meis nog wel iets langer groeien :).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten