Pagina's

Mijn foto
Ik ben Mij. Mama van grote zus (januari 2008) en kleine broertje (oktober 2010). Met geen ervaring heb ik mij in de wereld van naaimachines, patroontjes, stofjes, haaknaalden en wol gestort. Lees je mee?

donderdag 8 september 2011

Een gehaakte raamhanger

Lekker snel en leuk om te maken en snel een leuk resultaat. Weer een hanger gehaakt. Dit maal een bloem. Ik vond het patroontje bij Busy Bessy.


Ik heb twee keer de bloem gehaakt en vervolgens heb ik de twee bloemen aan elkaar gehaakt met een wit katoentje en er een kussentje in gedaan. Het witte randje zie je op de tweede foto beter.



De bloem hangt nu voor het raam in de slaapkamer.

2 opmerkingen:

  1. Very pretty. Looks like a fun pattern too.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi, wat een leuke dingen maak je!
    ik zet je bij mijn lijstje van crafty girls die ik volg! Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen