Pagina's

Mijn foto
Ik ben Mij. Mama van grote zus (januari 2008) en kleine broertje (oktober 2010). Met geen ervaring heb ik mij in de wereld van naaimachines, patroontjes, stofjes, haaknaalden en wol gestort. Lees je mee?

maandag 8 november 2010

First self made kimono

Het moest er toch eens van komen: mijn eerste kledingstuk. Een beetje op internet gekeken en deze Kimono van Habitual moest niet al te moeilijk zijn. Voor mijn dochter van bijna drie ben ik aan de slag gegaan. Een rood bloemetjes stofje uitgekozen en ik heb alles afgewerkt met zwarte biaisband (de volgende keer maak ik het misschien wel zelf van stof).



Ik ben er heel blij mee, maar of dat ook geldt voor mijn dochter. Ze heeft hem even aangehad, maar hij moest al snel weer uit. Gelukkig kan ze er nog een beetje in groeien en hebben we dus nog even de tijd. Er kan dus weer iets van mijn verlanglijstje af.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten