Pagina's

Mijn foto
Ik ben Mij. Mama van grote zus (januari 2008) en kleine broertje (oktober 2010). Met geen ervaring heb ik mij in de wereld van naaimachines, patroontjes, stofjes, haaknaalden en wol gestort. Lees je mee?

zaterdag 13 november 2010

Het keerbaarbare zonnehoedje Made bij Mij

Toen ik het Keerbare Zonnehoedje op MiekK's website zag, was ik verkocht. Hij stond nog op mijn verlanglijstje en ondanks het slechte weer ben ik er onlangs aan begonnen. Ik heb de grote versie gemaakt, zodat ik eerst kon kijken hoe groot hij uit zou vallen. Omdat mijn dochter deze aanpast (was voor mijn zoontje bedoeld) ga ik binnenkort ook beginnen met de kleine versie. De stof komt van de Stoffenkraam (blauwe patchwork) en van Onlinestoffen (stipjes flanel). Omdat de twee zijdes niet helemaal overeenkomen qua formaat, heb ik hem alleen onderaan helemaal doorgestikt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten