Pagina's

Mijn foto
Ik ben Mij. Mama van grote zus (januari 2008) en kleine broertje (oktober 2010). Met geen ervaring heb ik mij in de wereld van naaimachines, patroontjes, stofjes, haaknaalden en wol gestort. Lees je mee?

donderdag 16 juni 2011

tasje voor jarige Jet

In mijn hoofd ben ik de hele tijd lijstjes aan het maken. Dit moet nog gedaan worden en dat en dit. Helemaal nu met grote Zus en klein Broertje. Dat geldt ook voor mijn haakwerkjes en mijn naaiprojecten. Van mezelf moet ik nu eerst goed bedenken wat echt moet en één project (of oké twee projecten) per keer aanpakken.

Ondanks dat de jarige Jet nog lang niet jarig is, was ik toch alvast maar begonnen aan haar verjaardagscadeautje. Het moest wel op tijd klaar zijn! Een tasje moest het worden en omdat het voor een jarige Jet is weer met lekkere zoete kleurtjes (roze is haar lievelingskleur).


Het tasje bestaat uit dezelfde granny squares als hier, maar nu iets vergroot door een extra rondje te haken. Omdat er in mijn collectie geen grote mooie roze knoop te vinden was, heb ik maar een vlindertje gehaakt als sluiting.


Verder heb ik de bovenkant naar binnen omgeslagen, zodat daar de roze voering mooi in wegvalt. Nog een klein presentje erin en dan is het helemaal klaar. En nu maar hopen dat het in de smaak valt.

1 opmerking: