Pagina's

Mijn foto
Ik ben Mij. Mama van grote zus (januari 2008) en kleine broertje (oktober 2010). Met geen ervaring heb ik mij in de wereld van naaimachines, patroontjes, stofjes, haaknaalden en wol gestort. Lees je mee?

vrijdag 24 juni 2011

Uiltje gevonden

Het uiltje is erg populair in blogland. Je ziet hem niet alleen verschijnen op verschillende stofjes, ook de gehaakte versie duikt overal op. Zo ook hier. Mijn inspiratie komt hier vandaan. Direct verliefd. Met mijn eigen wolletjes (lijfje: Zeeman babywol dubbele draad), haaknaalden (maat 5 en 3 voor de oogjes) en stofjes (katoen en vilt) aan de slag gegaan. Voor de oogjes heb ik toch maar mijn oude vertrouwde haakkatoen gebruikt. En een pailletje!


Het uiltje vind het heerlijk in de tuin. Lekker bij de zonnebloemen, maar voor het mooie weer moet hij nog even wachten ;)

1 opmerking:

  1. Ja, de uiltjes zijn erg geliefd!! Ik had er ook vandaag eentje op mijn blog gezet. Maar ook dit uiltje is een heel leuk exemplaar!! Het wordt zo steeds leuker in vogelland, toch?! Groetjes, Joyce.

    BeantwoordenVerwijderen