Pagina's

Mijn foto
Ik ben Mij. Mama van grote zus (januari 2008) en kleine broertje (oktober 2010). Met geen ervaring heb ik mij in de wereld van naaimachines, patroontjes, stofjes, haaknaalden en wol gestort. Lees je mee?

donderdag 29 november 2012

Vogeltjes

Het vogeltje was ik al een keer tegengekomen op een blog. Helaas kon ik toen nergens het patroon vinden. Toen ik een paar weken geleden toevallig op het patroontje stuitte, duurde het niet lang voordag ik ermee aan de slag ging. Mijn zusje wordt binnenkort moeder een op de moeder pronkt behang met allemaal vogeltjes. Ik had het idee om allemaal vogeltjes te haken en deze aan een lint op te hangen.



Ik heb aan de bovenkant een stukje vilt aan het lint genaaid en hier klittenband aan vastgenaaid. Het lint kan hiermee worden opgehangen (bijv. aan een gordijnroede). Voordat de hanger naar mijn zusje gaat, hangt de hanger nu heel vrolijk in de woonkamer. Misschien dat ik er binnenkort ook eentje voor thuis ga maken. Wat vinden jullie?

5 opmerkingen: