Pagina's

Mijn foto
Ik ben Mij. Mama van grote zus (januari 2008) en kleine broertje (oktober 2010). Met geen ervaring heb ik mij in de wereld van naaimachines, patroontjes, stofjes, haaknaalden en wol gestort. Lees je mee?

maandag 14 januari 2013

Tas voor pop

De kleding van pop slingerde overal in het rond. Een plastic tasje was uiteindelijk de oplossing, maar natuurlijk niet erg mooi. Het patroon van deze Phoebe bag had ik nog liggen. Ik moest hem wel 
vergroten, want anders past niet alle kleding van pop er in. Het stofje had ik een keer eerder bij de kringloopwinkel gevonden en past erg mooi bij de aqua blauwe effen stof die ik nog had liggen van een eerder gemaakt dekbedovertrek.



In de omschrijving stond een magneetsluiting, maar ik heb er een klittenbandsluiting van gemaakt. Voor kinderen werkt dit net zo handig. Om het echt een tas voor pop te laten zijn, heb ik er nog een poppengezichtje op geflockt. De inspiratie hiervoor haalde ik hier.      



Ik ben erg tevreden met het resultaat en pop en haar moedertje ook. De tas ga ik zeker nog een keertje (in een kleinere uitvoering) maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten