Pagina's

Mijn foto
Ik ben Mij. Mama van grote zus (januari 2008) en kleine broertje (oktober 2010). Met geen ervaring heb ik mij in de wereld van naaimachines, patroontjes, stofjes, haaknaalden en wol gestort. Lees je mee?

maandag 11 februari 2013

Nog meer zakjes

Grote Zus had heel wat Lego voor haar verjaardag gekregen. Omdat ik dat bij elkaar wil bewaren (met het boekje erbij), ben ik dus maar weer zakjes gaan naaien. Verder was er een feestje op school en na afloop kwam ze thuis met knikkers. Daar hoort natuurlijk een knikkerzakje bij. 


Voor de twee Lego-zakjes is wederom de handleiding van Mieke gebruikt. Ik kan er geen genoeg van krijgen. Voor het knikkerzakje heb ik een tunneltje in de dubbele stof genaaid en er een koordje doorheen getrokken. Het stofje aan de binnenkant heb ik bewust aan de bovenkant eruit laten piepen.



Nu is mijn idee om afbeeldingen erop te flocken, zodat duidelijk is wat in het zakje zit. Maar ja, nu nog even tijd vinden naast mijn andere projecten.

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee om zo de lego bij elkaar te bewaren!

    Liefs,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk die zakjes, mooi kleur gebruik én dat lego mannetje erop is ook super!!

    BeantwoordenVerwijderen