Pagina's

Mijn foto
Ik ben Mij. Mama van grote zus (januari 2008) en kleine broertje (oktober 2010). Met geen ervaring heb ik mij in de wereld van naaimachines, patroontjes, stofjes, haaknaalden en wol gestort. Lees je mee?

maandag 12 augustus 2013

Festival bandjes

Het is alweer een hele tijd geleden dat ik er voor het laatst naar toe ben geweest: Lowlands. Ik heb een beetje zitten rekenen en volgens mij was 2002 het laatste jaar. En nu meer dan tien jaar later ga ik weer. En ik heb er ontzettend veel zin in!

Ik ga samen met twee vriendinnen. We hebben elkaar leren kennen toen we alle drie zwanger waren van ons eerste kindje. We hebben altijd contact gehouden en nu vijf baby's en een trouwerij later gaan we dus samen naar Lowlands. Ik ben heel erg benieuwd.

Als je naar Lowlands gaat krijgt je ook een bandje. Met dit bandje kun je overal op Lowlands komen (festivalterrein en camping). Maar omdat ik het een bijzondere vriendschap vind heb ik voor de meiden ook nog een bandje geknoopt. Een klein gebaar.



Het is hetzelfde bandje als mijn eerder geknoopte hartjesbandje, maar dan in andere kleuren.


Ik kan niet wachten om ze het op Lowlands te geven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten