Pagina's

Mijn foto
Ik ben Mij. Mama van grote zus (januari 2008) en kleine broertje (oktober 2010). Met geen ervaring heb ik mij in de wereld van naaimachines, patroontjes, stofjes, haaknaalden en wol gestort. Lees je mee?

dinsdag 14 januari 2014

Patchwork hond

Op de site van Plus3Crochet kwam ik de Patchwork Dog Pillow. Dat leuk mij een prima project om restjes op te maken. Ik heb Nana vierkantjes gehaakt en die volgens de tutorial aan elkaar gehaakt. 


Het lijkt redelijk simpel, maar het was al met al toch een heel werk. Daar had ik mij een beetje op verkeken. En ik kwam ook niet helemaal uit met het garen, dus moest ik alsnog twee bolletjes kopen en zit ik alsnog met restjes. Ach ja, dat gaat ergens anders wel aan op. 


Mijn dochter krijgt het kussen volgende week cadeau voor haar verjaardag. Ze heeft de hond nog niet helemaal af gezien. Ik ben benieuwd wat ze ervan vindt.


2 opmerkingen:

  1. Wat een super leuk idee! Heel gaaf geworden, je dochter vindt 'm vast fantastisch!

    Groetjes, Lotte

    mrscuddles.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen