Pagina's

Mijn foto
Ik ben Mij. Mama van grote zus (januari 2008) en kleine broertje (oktober 2010). Met geen ervaring heb ik mij in de wereld van naaimachines, patroontjes, stofjes, haaknaalden en wol gestort. Lees je mee?

maandag 25 oktober 2010

Lekker liggen

Bij mijn dochter had ik altijd handdoekjes gebruikt voor op het aankleedkussen. Ik had alleen zulke leuke exemplaren gezien dat ik besloot om er ook één zelf te maken. Op internet vond ik een beschrijving voor een aankleedkussenhoes van Room Seven en daar ben ik mee aan de slag gegaan. Uiteindelijk heb ik geen elastiek gebruikt, omdat de kussenhoes ook zo prima op zijn plek blijft zitten.


De hoes is gemaakt van drie verschillende (rode) stofjes. De bovenkant is van tricot (katoen). Dat was nog wel even lastig naaien, maar wel handig in verband met de rekbaarheid. Inmiddels ligt de kleine hier heerlijk op als hij een schone luier moet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten