Pagina's

Mijn foto
Ik ben Mij. Mama van grote zus (januari 2008) en kleine broertje (oktober 2010). Met geen ervaring heb ik mij in de wereld van naaimachines, patroontjes, stofjes, haaknaalden en wol gestort. Lees je mee?

vrijdag 22 oktober 2010

Een nieuw krukje

Thuis hadden we een saai houten Ikea krukje staan. Deze gebruikte ik zelf vroeger al als kind. Mijn vader had hem ooit gelakt, maar nu vond ik tijd dat het krukje een ander stijltje kreeg. Ik heb het krukje ontvet en schuurt en daarna in de witte verf gezet. Bovenop wilde ik een print maken en heb uiteindelijk hiervoor een stuk behang gebruikt dat we op de slaapkamer hebben hangen. De blaadjes heb ik uitgeknipt en het sjabloon op het krukje geplakt. We hadden ergens nog een restje paarse verf in een spuitbus zitten (helaas iets minder dan gedacht; na twee spuiten hield hij ermee op).


De print kon mooier, maar ik ben er wel tevreden over. Weer eens iets anders.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten