Pagina's

Mijn foto
Ik ben Mij. Mama van grote zus (januari 2008) en kleine broertje (oktober 2010). Met geen ervaring heb ik mij in de wereld van naaimachines, patroontjes, stofjes, haaknaalden en wol gestort. Lees je mee?

zondag 3 oktober 2010

Made met tafelzeil

Bij de Stoffenbeurs had ik ook tafelzeil gekocht. Mijn dochter had het uitgezocht (ze wilde liever een groen tafelzeil, maar gelukkig mocht rood ook). Het is de bedoeling om een hier een grote placemat van te maken voor onder de kinderstoel (tegen het knoeien). Eerst even testen of het zeil een beetje makkelijk naait. Dus heb ik mij aan de XL knutsel-placemat gewaagd. Hij is niet heel XL geworden, maar ik ben erg tevreden met het resultaat. Al blijkt zo een knutsel-placement soms juist een grote uitdaging voor mijn dochter om op de tafel te tekenen. Misschien dan toch maar XL?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten