Pagina's

Mijn foto
Ik ben Mij. Mama van grote zus (januari 2008) en kleine broertje (oktober 2010). Met geen ervaring heb ik mij in de wereld van naaimachines, patroontjes, stofjes, haaknaalden en wol gestort. Lees je mee?

woensdag 1 december 2010

Een zakje (tasje) voor het servies?

Dit was bedoeld als een zakje voor het kinderservies, maar helaas is het zakje net iets te klein uitgevallen. Het kan eventueel ook nog als rugzakje worden gebruikt.


Om een beetje te oefenen met mijn ritsvoetje heb ik er ook een rits ingezet. Het gaat maar om een klein zakje met rits, maar ik vind het wel een leuk detail. Zelf ben ik ook heel tevreden over de stofkeuze. Ik vond het leuk om naast de roze rits en het paarse stofje juist rode details toe te voegen. De binnenkant is niet helemaal passend, maar anders kwam ik niet goed uit met mijn tunneltje. Weer wat geleerd! De binnenkant is overigens ook rood gevoerd. Wederom komt de basis van het tasje/zakje van deze site. Het zijn leuke en mooie zakjes en je kunt er heerlijk mee variëren.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten