Pagina's

Mijn foto
Ik ben Mij. Mama van grote zus (januari 2008) en kleine broertje (oktober 2010). Met geen ervaring heb ik mij in de wereld van naaimachines, patroontjes, stofjes, haaknaalden en wol gestort. Lees je mee?

zaterdag 4 december 2010

Zakjes, tasjes en ritsen

Alles onder de naaimachine gaat momenteel over zakjes, tasjes en ritsen. Ik ging ditmaal voor de Lined, zippered pouch. Ik vond het zo'n schattig zakje. Het leek mij niet zo ingewikkeld en ik had nog mooie chinese stof liggen die mij hiervoor heel geschikt leek en die ik wilde uitproberen onder de naaimachine.


Het is een leuk zakje geworden, maar ik ben niet helemaal tevreden met het resultaat. De uiteinden bij de rits kon beter. Ik had het dus toch nog meer moeten poken. Ook de stof was lastig om te naaien. Het rafelde wel heel snel. Volgende keer beter...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten