Pagina's

Mijn foto
Ik ben Mij. Mama van grote zus (januari 2008) en kleine broertje (oktober 2010). Met geen ervaring heb ik mij in de wereld van naaimachines, patroontjes, stofjes, haaknaalden en wol gestort. Lees je mee?

zaterdag 3 maart 2012

Zpagetti mandje

Nog steeds had ik een rol met Zpagetti staan en nog steeds had ik geen bestemming voor gevonden. Totdat ik op deze blog terecht kwam van Crochet in Color. Hier zag ik een super leuk mandje met tutorial! Het mandje was niet gemaakt van textielgaren, maar volgens mij moest dat geen probleem zijn.

Met de Zpagetti, bamboe haaknaald en het patroon aan de slag gegaan en het ging prima. De rand heb ik wel weer iets uitgehaald en iets strakker gehaakt. De mand ging anders aan de bovenkant iets te ver uitlopen.


De mand moet bovenop de kast in de huiskamer komen te staan, maar hierin mijn wolletjes. Er moet alleen eerst een beetje plaats worden gemaakt. En ik heb nog een stuk Zpagetti van de rol over. Misschien maakt ik er nog een mini exemplaar bij.

1 opmerking:

  1. Dat is een leuk idee, ik heb ook nog zo'n klos spaghetti waarvan ik niet weet wat ik er mee moet doen. Het moest een tas worden, maar ik vond het model niet leuk, dus maar weer uitgehaald en nu ligt het maar te liggen....

    BeantwoordenVerwijderen