Pagina's

Mijn foto
Ik ben Mij. Mama van grote zus (januari 2008) en kleine broertje (oktober 2010). Met geen ervaring heb ik mij in de wereld van naaimachines, patroontjes, stofjes, haaknaalden en wol gestort. Lees je mee?

donderdag 29 maart 2012

Tijdje geleden

Het is alweer een tijdje geleden sinds mijn laatste blogberichtje. Dat mijn man voor ruim twee weken in Zuid-Afrika zat, heeft niet echt voor een creatieve boost gezorgd. Ook het mooie weer speelde mij parten. Ik was veel drukker met het spelen samen met de kinderen in de achter- of speeltuin en met het zaaien van de zonnebloemen en kruiden.

Inmiddels is alles weer een beetje naar het oude teruggekeerd; al hoop ik dat het zonnetje weer snel terugkeerd. Ik heb ook weer een paar projectjes opgepakt. Van mijn rest Zpagetti heb ik inmiddels een mandje gemaakt.



Het model is vergelijkbaar met mijn eerder getoonde mandje, maar dan kleiner. Nu is mijn Zpagetti (na het bijna een jaar geleden als cadeautje te hebben gekregen) helemaal op. Binnenkort meer van mijn andere projecten.



1 opmerking: