Pagina's

Mijn foto
Ik ben Mij. Mama van grote zus (januari 2008) en kleine broertje (oktober 2010). Met geen ervaring heb ik mij in de wereld van naaimachines, patroontjes, stofjes, haaknaalden en wol gestort. Lees je mee?

dinsdag 11 september 2012

Stoffen make-over, deel 2

Alleen bij een dekbedovertrek kon het natuurlijk niet blijven. Over het bedje van klein broertje hing een oud dekbedovertrek van ons. Het bedje was zo iets meer afgebakend en kon hij rustiger slapen. Natuurlijk stond het allemaal erg rommelig. Dus van een restje van het nieuwe dekbedovertrek en een stukje donker blauwe fleece dat ik nog had liggen, heb ik een kleed gemaakt dat ik aan zijn bedje kan hangen. Op voorhand leek het allemaal vrij eenvoudig, maar was het uiteindelijk toch allemaal een gepas en gemeet. Op het kleedje heb ik nog een maan en twee sterre geappliceerd om het iets vrolijker te maken.


Aan de onderkant heb ik nog twee stukjes biaisband genaaid, zodat het kleedje ook daar strak hangt. Het is inmiddels getest en het kleedje aan zijn bed werkt prima (als hij het in ieder geval niet in zijn hoofd haalt om het los te maken). En het staat veel mooier. Op naar deel 3.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten