Pagina's

Mijn foto
Ik ben Mij. Mama van grote zus (januari 2008) en kleine broertje (oktober 2010). Met geen ervaring heb ik mij in de wereld van naaimachines, patroontjes, stofjes, haaknaalden en wol gestort. Lees je mee?

maandag 25 april 2011

Ami: Kroko de Krokodil

Het Koetje Boe wilde graag een vriendje. Uit hetzelfde boekje (Schattige huisdieren haken) komt dit exemplaar: Kroko de Krokodil. Helemaal tevreden ben ik niet met het resultaat, ondanks dat er wel veel werk in is gaan zitten. De ogen ga ik waarschijnlijk nog iets anders maken (maar helaas had ik geen rood en/of oranje wol in huis).



Of Kroko en Koetje vriendjes worden betwijfel ik eigenlijk wel een beetje. Misschien toch nog op zoek naar een ander vriendje voor Kroko?

1 opmerking:

  1. ik heb dat boekje ook gekocht en er staan zalige dingen in ! Maar ik vond onmiddellijk al dat er iets niet klopte aan de muil van de krokodil...
    Het ligt niet aan jou denk ik ;)

    BeantwoordenVerwijderen