Pagina's

Mijn foto
Ik ben Mij. Mama van grote zus (januari 2008) en kleine broertje (oktober 2010). Met geen ervaring heb ik mij in de wereld van naaimachines, patroontjes, stofjes, haaknaalden en wol gestort. Lees je mee?

vrijdag 15 april 2011

Wiigiwaam

Het kostte mij wat slaap, maar de wigwam moest voor het weekend af.  De stof (2 euro per meter van de Stoffenkraam) had ik al bijna drie kwart jaar liggen. Nu breekt het mooie weer weer aan, dus de hoogste tijd om in de wigwam van het mooie weer te genieten.


De wigwam naaien viel mee, maar het opzetten viel wat tegen. Misschien waren de zes bamboestokken (ooit gebruikt in de moestuin) iets te overmoedig. En we zijn tot de conclusie gekomen dat lussen voor tentharingen ook geen overbodige luxe zijn. Toch nog even achter de naaimachine. Het project was overigens erg handig voor het legen van mijn dichtgeslibte naaispoeltjes. Ik moet er hoognodig een paar bijkopen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten