Pagina's

Mijn foto
Ik ben Mij. Mama van grote zus (januari 2008) en kleine broertje (oktober 2010). Met geen ervaring heb ik mij in de wereld van naaimachines, patroontjes, stofjes, haaknaalden en wol gestort. Lees je mee?

donderdag 28 april 2011

Zacht slabbetje

Naast het gehaakte Koetje Boe en het boekje moest er nog een cadeautje komen. Iets praktisch, dus maar een slab. Met stofjes die ik nog had liggen (tricot, flanel en katoen) ben ik achter de naaimachine gekropen. Ik heb de kinderboekjes afgezocht naar een leuke afbeelding van een koe en dit is het resultaat.


Het koetje heb ik eerst uitgeknipt uit vliesoline en daarna op het stofje gestreken. Daarna de koe uit het stofje geknipt. Met de steek voor het maken van knoopsgaten heb ik de koe erop genaaid. Het was nog wel even oppassen met het linkeroortje, maar gelukkig is het allemaal goed gekomen. De cadeautjes zijn klaar!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten