Pagina's

Mijn foto
Ik ben Mij. Mama van grote zus (januari 2008) en kleine broertje (oktober 2010). Met geen ervaring heb ik mij in de wereld van naaimachines, patroontjes, stofjes, haaknaalden en wol gestort. Lees je mee?

maandag 18 april 2011

Mijn eerste ami(gurumi)

Voor mijn verjaardag had ik twee boekjes over knuffels haken gekregen. Met een verjaardag van een kleine koter op komst ben ik aan de slag gegaan. Aangezien ik voor hem al een boekje over de boerderij had gekocht, moest het een koetje boe worden. Dit patroon leek mij ook niet te moeilijk omdat het begin heen-en-weer haken was.



De oogjes heb ik - anders dan in het boekje - erop geborduurd (voor de veiligheid). De vlekken van de koe heb ik uit de losse pols gehaakt en er later opgenaaid. Mijn eerste vriendje!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten