Pagina's

Mijn foto
Ik ben Mij. Mama van grote zus (januari 2008) en kleine broertje (oktober 2010). Met geen ervaring heb ik mij in de wereld van naaimachines, patroontjes, stofjes, haaknaalden en wol gestort. Lees je mee?

maandag 17 oktober 2011

Poezentraktatie

En als er iemand jarig is, dan moet er natuurlijk ook getrakteerd worden. Van de kinderen van het kinderdagverblijf had ik de afgelopen weken al zoveel snoep voorbij zien komen van verjaardagen en afscheidsfeestjes, dat ik besloot dat het anders moest. Manderijnen zouden het worden. Beetje op internet gezoch naar leuke knutselideeën en toen vond ik deze site. Af en toe ben ik een beetje lui en in het voorbeeld hadden ze het kopje en de staart apart gemaakt. Ik bedacht dat het makkelijker moest kunnen en heb uiteindelijk de poes uit één stuk papier geknipt. Bij de oortjes heb ik iets ingeknipt, zodat het koppie een beetje naar voren komt. En ook de staart heb ik voor het grootste gedeelte los geknipt.


Vervolgens Het dikke verjaardagsboek van Dikkie Dik erbij gepakt voor de gezichtjes. Lijken ze niet sprekend? Ik vind ze helemaal schattig en volgens mij zijn ze nog lekker ook!   

Dag Dikkie Dikkies!

1 opmerking: