Pagina's

Mijn foto
Ik ben Mij. Mama van grote zus (januari 2008) en kleine broertje (oktober 2010). Met geen ervaring heb ik mij in de wereld van naaimachines, patroontjes, stofjes, haaknaalden en wol gestort. Lees je mee?

vrijdag 7 oktober 2011

Volgende zomer

Ik weet het. De zomer is voorbij. De herfst heeft nu echt van zich laten horen. Toch kon ik het niet laten. Ik had van mijn moeder de perfecte wol gekregen en op internet gezocht naar een leuk patroontje van Cloudy Crochet. Het moest het ideale zomermutsje voor mijn dochter worden.

Onderweg heb ik het patroontje nog een beetje aangepast (een rondje (of meer) extra) en ik vind hem helemaal geslaagd. Nu mijn dochter nog …


Voor nu gaat het mutsje nog even de kast in, maar bij de eerste zonnestralen haal ik hem weer tevoorschijn. En misschien maak ik in de tussentijd nog wel een exemplaar voor mijzelf.

1 opmerking: