Pagina's

Mijn foto
Ik ben Mij. Mama van grote zus (januari 2008) en kleine broertje (oktober 2010). Met geen ervaring heb ik mij in de wereld van naaimachines, patroontjes, stofjes, haaknaalden en wol gestort. Lees je mee?

maandag 10 oktober 2011

Hieper de ...

Klein broertje wordt binnenkort alweer één jaar. Wat vliegt de tijd en wat worden de zus en broertje snel groot. Voor mijn dochter had ik al een mooie verjaardagsslinger gemaakt. En mijn zoontje kon natuurlijk niet achterblijven. Stoere stofjes gezocht, de letters van zijn naam uitgeknipt en de naai- en lockmachine tevoorschijn gehaald.


Ja, ja, ik ben inmiddels ook de trotse bezitter van een lockmachine (Lewenstein). En wat kwam deze bij dit klusje goed van pas. Ik vond de stiksels zo leuk bij de vlaggetjes staan, dat ik de stiksels aan de buitenkant heb gelaten. Mijn dochter wilde ze meteen al ophangen voor haar broertje, maar helaas zal ze toch nog even moeten wachten totdat het echt zover is. Nog een paar nachtjes slapen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten