Pagina's

Mijn foto
Ik ben Mij. Mama van grote zus (januari 2008) en kleine broertje (oktober 2010). Met geen ervaring heb ik mij in de wereld van naaimachines, patroontjes, stofjes, haaknaalden en wol gestort. Lees je mee?

donderdag 6 januari 2011

Naamslinger

De naamslinger stond al een tijdje op mijn verlanglijstje. Dit project heb ik over een langere tijd uitgesmeerd, zodat het vlaggetjes knippen en naaien niet zo ging vervelen. Nu met de verjaardag van mijn dochter in zicht moest het er maar van komen. Paars is een beetje haar kleur, dus vandaar deze stofkeuze.


De letters van haar naam heb ik spontaan uit de witte flanellenstof geknipt en erop genaaid (eerst stikken dan zigzaggen).


En het tasje dat ik eerder had gemaakt (maar waar het servies niet in paste) past prima bij de slinger!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten