Pagina's

Mijn foto
Ik ben Mij. Mama van grote zus (januari 2008) en kleine broertje (oktober 2010). Met geen ervaring heb ik mij in de wereld van naaimachines, patroontjes, stofjes, haaknaalden en wol gestort. Lees je mee?

donderdag 13 januari 2011

Mijn eerste eigen kledingstuk

Hij stond al eventjes op mijn verlanglijstje, maar ik wist niet hoe ik het precies ging aanpakken. Na het lezen van de blogs van tante Hilde (een rok op maat) en Mme Zsazsa (de basis) ging ik met volle moed aan de slag. Het stofje had ik eigenlijk bedacht voor mijn dochter, maar tot op heden had ik er nog niet echt een goede bestemming voor gevonden. Omdat het sombere weer wel wat kleur kan gebruiken, koos ik het uiteindelijk voor mijzelf. Alles had ik voor de zekerheid iets ruimer uitgeknipt (innemen kan altijd nog).

Ik heb gekozen voor een langer model met een rits en split aan de achterkant. En dit is het resultaat:


Sorry, blogspot wilde niet meewerken, vandaar dat je eventjes je hoofd schuin moet houden om het resultaat goed te kunnen zien.

Op naar de volgende rok!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten