Pagina's

Mijn foto
Ik ben Mij. Mama van grote zus (januari 2008) en kleine broertje (oktober 2010). Met geen ervaring heb ik mij in de wereld van naaimachines, patroontjes, stofjes, haaknaalden en wol gestort. Lees je mee?

maandag 10 januari 2011

Kapstok idee

In de VT Wonen stonden allemaal ideeën voor het pimpen van de gang. Hier kwamen heel veel ideeën voor kapstokken aan bod. Zelf ben ik erg tevreden over mijn kapstok. Deze is gemaakt van blauwe persluchtbuizen. Je kan natuurlijk ook PVC-buizen gebruiken.

Om het helemaal af te maken, hebben we hem zilver gespoten. Zoals je ziet is hij al een tijdje in gebruik (zo'n acht jaar). Toch gaat hij nog steeds niet vervelen.


Het idee komt niet van mij, maar van mijn vriend. We hebben nog geprobeerd om ook een kinderexemplaar in elkaar te zetten, maar helaas hebben ze geen klein formaat materialen hiervoor.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten