Pagina's

Mijn foto
Ik ben Mij. Mama van grote zus (januari 2008) en kleine broertje (oktober 2010). Met geen ervaring heb ik mij in de wereld van naaimachines, patroontjes, stofjes, haaknaalden en wol gestort. Lees je mee?

dinsdag 25 januari 2011

Rupsje Nooit Genoeg

De vlinders lagen al een tijdje in de kast en mochten nu eindelijk vliegen. Ik had soepstengels in een eierdoosje geprikt (even voorprikken met een schaar) en op de soepstengels de vinders geplaatst. En op het eierdoosje allemaal bloemetjes geplakt.


In het thema van Rupsje Nooit Genoeg had ik in de bloemetjes gaatjes gemaakt (met een perforator). Als traktatie had ik er allemaal ontbijtkoekjes omheen gelegd samen met het rupsje.


Nog even mooi ingepakt met folie en daar nog een paar vlinders en bloemetjes op geplakt. Klaar en wat mij betreft helemaal geslaagd. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten