Pagina's

Mijn foto
Ik ben Mij. Mama van grote zus (januari 2008) en kleine broertje (oktober 2010). Met geen ervaring heb ik mij in de wereld van naaimachines, patroontjes, stofjes, haaknaalden en wol gestort. Lees je mee?

zaterdag 8 januari 2011

Hartje op het toilet

In mijn kast had ik nog allemaal schelpen liggen van een vakantie op Texel. Ik had ze meegenomen, omdat ik er iets creatiefs mee wilde doen. Maar bij thuiskomst was mijn inspiratie een beetje verdwenen.

Uiteindelijk heb ik een bestemming gevonden voor een deel van de schelpen, namelijk een hartje van ijzerdraad. Deze heb ik omwonden met witte wol en hier elke keer ook schelpjes aan geknoopt. Ik vind het resultaat erg leuk geworden en het staat nu in mijn toilet naast mijn lavendel.


Nu nog een mooi opbergplekje maken voor mijn toiletrollen. Iemand ideeën?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten