Pagina's

Mijn foto
Ik ben Mij. Mama van grote zus (januari 2008) en kleine broertje (oktober 2010). Met geen ervaring heb ik mij in de wereld van naaimachines, patroontjes, stofjes, haaknaalden en wol gestort. Lees je mee?

donderdag 27 januari 2011

Keukenprinses

Toen ik het speelkeukentje zag op de blog van MiekK was ik helemaal verkocht. Een prachtcadeau voor mijn dochter. Helaas ben ik zelf niet erg handig met een schroevendraaier en zaag. Manlief moest mij hier uit de brand helpen. De nachtkastjes van Ikea vonden wij ook een goede basis. Samen dus naar de Ikea. Daar kochten we ook een paar rode knoppen, een 'wasbak' en deurstangen. De horizontale stang hadden we nog liggen en de onderzetters ook. De kraan, de balk aan de onderkant en de plank aan de achterkant komen van de doe-het-zelf winkel.


Manlief heeft hier al zijn vrije uurtjes in gestoken. Daarnaast is hij helemaal los gegaan Er gaat zelfs een lichtje branden als je aan de ovenknop draait. Mijn bijdrage was het gordijntje en de ovenwant. En mijn dochter, die is er helemaal blij mee. Ze voelt zich echt een keukenprinses en wil de hele dag taartjes bakken.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten