Pagina's

Mijn foto
Ik ben Mij. Mama van grote zus (januari 2008) en kleine broertje (oktober 2010). Met geen ervaring heb ik mij in de wereld van naaimachines, patroontjes, stofjes, haaknaalden en wol gestort. Lees je mee?

woensdag 16 november 2011

Heel veel zakjes

Nee, het is niet de zak van Sinterklaas. Mijn schoonouders hebben een hele grote volkstuin en ze wilden graag zakjes hebben om zaden en bonen in te bewaren. Op de stoffenmarkt heb ik een meter kaasdoek gekocht. Mijn proefexemplaren waren zo goed als goedgekeurd en dus ben ik met de rest van mijn meter aan de slag gegaan. Het lijkt erop dat er niet over is nagedacht, maar schijn bedriegt. De naden zitten aan de buitenkant, zodat daar geen zaden tussen gaan zitten. En alles is afgewerkt met de lockmachine. Er is geen naaimachine aan te pas gekomen.


Een heerlijk nuttig resultaat van twee uurtjes knippen, plakken en locken (kan toch niet altijd gezegd worden).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten