Pagina's

Mijn foto
Ik ben Mij. Mama van grote zus (januari 2008) en kleine broertje (oktober 2010). Met geen ervaring heb ik mij in de wereld van naaimachines, patroontjes, stofjes, haaknaalden en wol gestort. Lees je mee?

zondag 27 november 2011

Rondjes haken

Iemand was mij voor en maakte een sjaal volgens dit patroon. Zij gaf nog de tip om 'gewoon' rondjes te haken. Helaas kan ik nergens meer terugvinden wie dit was. Haar tip heb ik gevolgd en dit is het resultaat.


Naast dat ik rond heb gehaakt heb ik tot slot aan de bovenkant ook nog een paar rondjes extra gehaakt, zodat hij aan de bovenkant iets mooier aansluit. Is nog warmer. Deze rondjes heb ik wel met een steeds kleinere haaknaald gehaakt. En bij de laatste twee rondjes heb ik ipv twee losse één losse tussen de vier stokjes gehaakt, zodat hij nog iets smaller wordt.


De wol die ik heb gebruikt is wederom van de Zeeman (soft). Ik kom zo de winter wel door.

En ik heb wel gemerkt dat het erg moeilijk is om jezelf op de foto te zetten. Zeker met dit sombere winterweer.

2 opmerkingen: