Pagina's

Mijn foto
Ik ben Mij. Mama van grote zus (januari 2008) en kleine broertje (oktober 2010). Met geen ervaring heb ik mij in de wereld van naaimachines, patroontjes, stofjes, haaknaalden en wol gestort. Lees je mee?

woensdag 9 november 2011

Voor eventjes de laatste keer

Ik wilde het toch nog een keertje proberen, iets maken voor grote zus. Ditmaal een naaisel. Ik had hier een heel leuk patroontje gevonden van een kort vestje. Zelf ben ik niet zo van de (nep)bontjes, dus daarom koos ik voor fleece. Grote zus mocht zelf een leuk kleurtje zachte fleece op de stoffenmarkt uitzoeken. Het werd uiteindelijk de donker blauwe (want blauw is haar favoriete kleur). Van deze rok had ik nog een klein stukje overgehouden en dat heb ik voor de andere/binnenkant gebruikt. Als lintje heb ik satijnlint gebruikt. Ik weet het, lekker lui :)


Zelf ben ik helemaal tevreden met het resultaat. Het ziet er meisjesachtig uit, maar toch ook lekker stoer. En grote zus. Ach ja, ze vindt het wel mooi. Toch is het dragen ervan nog een brug te ver. Het volgende project wordt dus iets voor mijzelf!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten