Pagina's

Mijn foto
Ik ben Mij. Mama van grote zus (januari 2008) en kleine broertje (oktober 2010). Met geen ervaring heb ik mij in de wereld van naaimachines, patroontjes, stofjes, haaknaalden en wol gestort. Lees je mee?

vrijdag 4 november 2011

Zelfs beer kan nu de winter aan

Want ook hij heeft nu een warme poncho. Deze is niet gehaakt met katoen, maar met restjes grijze en rode acryl. En in plaats van drie stokjes heb ik moesjes gehaakt met steeds drie lossen als tussenruimte.

Grote zus wilde meteen samen met beer poseren. Maar of ze ook samen de poncho aantrekken... 


De beer is trouwens van Kika. Bij het kopen van deze beer steun je meteen het goede doel. De beer heeft grote zus bij haar geboorte gekregen en is eigenlijk al vanaf het begin haar favoriet. Door het vele wassen is hij niet meer heerlijk zacht, maar nog steeds gaat hij overal mee naartoe. 

Bij mijn vorige berichtje had ik niet vermeld waar ik het patroontje vandaan had. Ik kon de blog en dus het patroontje niet terugvinden. Maar het patroontje komt dus van hier. Het is een heel simpel patroontje en leuk om de te haken.

2 opmerkingen:

  1. Ik wil je blogje volgen... maar door bovenaan te klikken bij volgen (ik spreek uit ervaring) lukt het me niet! Kan je die toevoegen aan je blog?! THX
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sofie, leuk dat je mij wilt volgen. Ik heb nu in de rechter zijbalk mijn volgers staan. Als het goed is moet het nu wel lukken.

    Groetjes, Mij

    BeantwoordenVerwijderen