Pagina's

Mijn foto
Ik ben Mij. Mama van grote zus (januari 2008) en kleine broertje (oktober 2010). Met geen ervaring heb ik mij in de wereld van naaimachines, patroontjes, stofjes, haaknaalden en wol gestort. Lees je mee?

woensdag 18 juli 2012

Babyfeestje

Mijn schoonzus is zwanger. Onlangs hielden we voor haar een babyfeestje en ik wilde een paar originele cadeautjes maken. De Bapron had ik al een tijdje op mijn lijstje staan (waarschijnlijk nog voor mijn eigen zoontje). Ik denk dat ik een beetje was afgeschrikt door de biaisband, maar uiteindelijk bleek dat nergens voor nodig.


Aan de ene kant heb ik roze flanel gebruikt en aan de andere kant een stoerder stofje. De biaisband heb ik zelf gemaakt van roze stof die ik een keer voor een prikje op de stoffenmarkt op de kop had getikt. Ik ben benieuwd of de Bapron ook inderdaad zo effectief is als hij eruit ziet. De tijd zal het leren.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten