Pagina's

Mijn foto
Ik ben Mij. Mama van grote zus (januari 2008) en kleine broertje (oktober 2010). Met geen ervaring heb ik mij in de wereld van naaimachines, patroontjes, stofjes, haaknaalden en wol gestort. Lees je mee?

woensdag 11 juli 2012

Oranje stoel

Mijn dochter haar lievelingskleur is oranje. Dat kon je hier ook al zien. Een tijdje geleden had ik al een oud Ikea bureau opgeknapt. Het is een bureau dat ik als kind ook op mijn eigen kamer had staan. Ik heb het bureau helemaal wit gemaakt. Ook heb ik er nieuwe keramiek knopjes op bevestigd.


Bij het bureau moest nog een stoel komen. Ik had voor 8 euro een stoel bij de Kringloop gekocht. Deze was donker bruin en dat mocht ie natuurlijk niet blijven. Volgens manlief kon deze het beste oranje worden gemaakt met een spuitbus. Dit zou een strak resultaat opleveren. Maar een spuitbus verder, was de stoel nog maar voor de helft oranje en nog niet eens helemaal dekkend. Uiteindelijk maar gewoon een pot verf gehaald. Ik heb hem vier keer geschilderd (en het had ook nog wel een keertje extra gekund). Ook door grote broer is de stoel helemaal goedgekeurd. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten