Pagina's

Mijn foto
Ik ben Mij. Mama van grote zus (januari 2008) en kleine broertje (oktober 2010). Met geen ervaring heb ik mij in de wereld van naaimachines, patroontjes, stofjes, haaknaalden en wol gestort. Lees je mee?

maandag 23 juli 2012

Raamhanger 1893

Op de site van Karin vond ik het patroontje van Onderzetter 1893. Een patroontje helemaal in mijn straatje. Deze kwam dus op mijn lijstje te staan. Toen de buurvrouw zei dat ze mijn groene raamhanger zo mooi vond, wilde ik er ook graag een voor haar haken. Ik was alleen in de veronderstelling dat al mijn groene haakgaren op was. Toen ik laatst aan het opruimen was, vond ik achter op de kast nog een klein bolletje. Omdat ik niet verwachtte dat dit voldoende zou zijn heb ik het gecombineerd met wit haakgaren. 


De onderzetter heb ik dubbel gehaakt en vervolgens met vasten aan elkaar gezet. Als vulling heb ik op maat een wit kussentje genaaid.



De raamhanger is al aan de buurvrouw vergeven en ik heb hem al zien hangen voor het raam. En mijn groene haakgaren is nu echt helemaal op.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten