Pagina's

Mijn foto
Ik ben Mij. Mama van grote zus (januari 2008) en kleine broertje (oktober 2010). Met geen ervaring heb ik mij in de wereld van naaimachines, patroontjes, stofjes, haaknaalden en wol gestort. Lees je mee?

zaterdag 7 juli 2012

Tasje voor mijn wolletjes

Mijn wolletjes hebben een tasje nodig. Steeds als ik bezig was met een haakprojectje lagen mijn wolletjes boven op de kast in een krakend plastic zakje. Niet echt ideaal. Stofjes genoeg, ik moest alleen nog een leuk patroontje vinden. Het patroon van Happy in Red van de Reversible Tote Bag was precies wat ik zocht. 


Ik heb voor blauwe stofjes gekozen. Lekker fris. Ik ben er erg blij mee. Ik heb meteen mijn wolletjes en een haaknaald in de tas gestopt. Hij is ideaal.



Ik ben ook meteen met een nieuw haakprojectje gestart. Er komt een trouwfeest aan (25 jaar getrouwd) en ik wilde graag een hartje geven. Dus ik heb dit hartje nog een keer gehaakt naar dit patroontje






Geen opmerkingen:

Een reactie posten